förlåt för dålig updatering.

rubriken lyder, förlåt.

men har inte riktigt haft tid, pga av mycket läxor, prov osv,.
men nu är jag klar med allt, så mer utav mig!!

inge stall idag, kom hem vid 2, mös framför film med gröt, sedan stack jag till jennie :)
spelade mario cart, ROLIGT !

sen hem och åt underbar mat, biff och potatis, sen bakade jag kladdkaka :)
mumsigt det också, fast har jätte ont i magen nu ;p

aja, inge stall imorgon heller tror jag, dessutom är det STENHÅRT i padocken..

kan det inte komma snööö!!

på torsdag får vi se om det blir ridning, om inte blir det ändå stallet och fixa, samt mysa med dem :)

ja, har gjort lite tidsinställda tills imorgon, så får ni lite update OM jag inte skulle hinna.

kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0